Efter insikt, innovation och strategi; en berättelse om hur varumärken kan öka hastighet, träffsäkerhet och nå framgång med hjälp av AI.
Över en tidig frukost tänkte vi dela med oss av våra erfarenheter av hur Absolut Vodka framgångsrikt har utvecklat nya koncept. Om vad som krävs för att H&M ska återhämta sig på börsen. Eller hur politiska impopulära förslag kan bli populära. Utan traditionell research.
Q-Ball är ett agnosologiskt verktyg med en förmåga att automatiskt analysera och påverka framtiden. Quattroporte kan med hjälp av vår högteknologiska spåkula avslöja nästa modetrend, det mest värdefulla värdepappret och kommande Blockbusters. Vad du vill.
Vi såg Brexit.
Vi såg Trump.
Vi ser ditt företags framtid.
Talare:
Magnus Gustafsson, Director Global Insight på The Absolut Company och
Peter Majanen, CEO & Founder på Quattroporte
Plats: Repslagargatan 17B/Götgatan 36, 4 tr
Datum: Tisdag 30 maj kl 7.30 – 9.00
OSA: Senast fredag 25 maj till trendseminarium@quattroporte.se